úterý 4. května 2010

RE: :-D

Zjistil jsem, že budu muset čekat 14 dnů na vyřízení objednávky, protože jsem si objednal dvojalbum Wait for me Remixes. Což je dost dlouhá doba na to, abych to vydržel. Zase ale na druhou stranu, pokud jsem si to album objednal mezi 450 prvníma, tak dostanu navíc 3 promo CD. Což se docela vyplatí. Teda nevyplatí, ale není to na škodu. Nebo tak něco. Tento týden se tu extrémně nic neděje, takže mám zakrnělej mozek. S mým štěstím se všechna práce nahrne na zítra. To budu odpočatej, čilej a plný energie po Fuck buttons. A pokud ne zitra po Fuck buttons, tak pozítří po Fuck buttons, frsb a narozkách Tišky. S trochou dobré vůle mě ale to koleno bude bolet ještě zítra a nebo bude pršet. Pro všechny co nemají fb: Tiška s Martinem se zasnoubili. Což je docela vtipný, dovědět se to z fb. Možná si ale dělají srandu. Což by byl dobrej fórek, si myslím. Vidíte jak se nudím? Už tři hodiny nezazvonil telefon! A před těma třema hodinama, taky nezvonil. To je den. Dva týdny do konce zkušebky. Nevím co bude horší. Být tu sám nebo tu být s Davidem. Tím myslím, že když je tu David, tak má know how, ale zase to řeší povětšinou on. To bude účet za telefon. A co teprve účet za koncerty. Za poslední dva měsíce, jsem byl na Flédě častěji než za celej zbytek života asi. Ale hlavně. 15. října přijede do Prahy Carlos Santana s reedicí alba Supernatural, takže si nachystejte litr a 7. května se začínají prodávat lístky! A asi moje nejoblíbenější Calling a Maria, Maria.

Žádné komentáře: