pátek 18. června 2010

1001 ALBUMS YOU MUST HEAR BEFORE YOU DIE

... tak se jmenuje knížka, na kterou jsem včera z haluze někde narazil. Dneska jsem zjistil, že jsem vyrůstal in 90's. Tento týden se tu totiž skoro nic neděje. Je to zvláštní. Minulej týden jsem se malém čtvrtil a teď nic. Takže jsem si dneska "listoval" a dělal čárky. Je jasný, že tam jsou prostě alba, který by jste měli prostě slyšet, protože v té době něco znamenaly. Já si řekl, že za každý album, který jsem kdy poslouchal celý a měl ho doma, si udělám čárku. Nečekal sem, že to bude až tak špatný. 80'(2) suverénně nejhorší. Ale zase myslím vyhráli co se do počtu známých kapel týče. Protože třeba z 60'(5) a ze 70'(7) mám těch čárek víc, ale tři z pěti čárek v 60tých jsou Beatles a tři čtvrtiny kapel jsem vůbec neznal, ani název. To stejný v 70'. V těch osmdesátých už jsem někdy slyšel třeba skoro o polovině. Jenže kdo kdy poslouchal Madonnu, Slayer nebo George Michaela? Chmm. Jak na to teď koukám, tak budu rád, když budu znát třetinu. Není to nějak málo? Ale omluvil sem si to tím, že do té doby sem byl malý děcko. 90' (36) to už je o něčem jiným. I když zase. Co je 36 z 1001? Chjo. Ale proč to vlastně všechno píšu. Moby tu má jenom jedno album, což mě dost naštvalo. Nicméně zrovna to, který mě včera odeslali z Anglie. Aspoň něco.
Schválně až se budete nudit, tak si to stáhněte a mrkněte a řekněte, že na tom nejsem zase tak špatně. 61 z 1001. Dost bída. Ale za dnešek jsem dohnal tři. Navíc na to mám dobrou práci. Jsem tu čtyři měsíce a mám tu 129 alb a třeba dvě třetiny, jsem před tím vůbec neznal. Dost mě to baví ta práce.

Žádné komentáře: