pondělí 21. června 2010

Statečné srdce

už tu deset minut koukám na co bych se tak mohl u večeře mohl podívat. Narazil jsem na Inside men nebo Shutter island, jenže najednou jsem narazil na Braveheart. Neříkejte, že nemáte film na kterej si vzpomenete a je vám z něj hned tak nějak ouzko. Je jedno jestli je to Kruh nebo Love Actually nebo Up nebo Apocalypse now, to je v podstatě fuk. Upřímně mě je jedno jaký film je to pro vás. je to váš film. Pro mě je to Statečné srdce. Fungoval už mockrát a bude aji teď. Láska a pomsta, co chtít víc.

PS: Stavte se. Máte na to než udělám topinky.

Tak jsem musel vyměnit Braveheart za Big fish. Dá se vyměnit něco co nemám? Nějak jsem si to asi od našich zapomněl vypálit. Ovšem Velká ryba, taky není k zahození. Škoda, že já sem takovej měkejš a u všeho se dojmu. Snad je to jenom dobou. Proč jinak by mě dojímali Simpsoni, že?

Žádné komentáře: