čtvrtek 17. června 2010

Don't Fucking Tell Me What To Do

Už jsem na to přišel! Celej den sem totiž začínám něco psát a pak zjistím, že sem nic nenapsal. Teď jsem na to už ale přišel. Všechny holky totiž poslední dobou Milujou nějaký herce. "Trošku" ubíjejíci nebýt tak krásnej, sexy, vtipnej, inteligentní, oblíbenej, bezprostřední, známej a kdo ví co ještě. Abyste věděly, tak jsem se zamiloval do Amandy, protože žádná nemá víc sexy hlas. Žádná jiná ženská nenatočila (a nenatočí) lepší album než Evelyn Evelyn. Dobře můžete protestovat, že to jsou dvojčata, půlka je chlap a druhá je zase Amanda, ale to je tak všechno co můžete. Mno pak tu rozhodně máme Missill, protože do žádné sem se nezbláznil rychleji. Robyn. S tím textem se nedá nesouhlasit. A Lenka je prostě kočka. ... zapomněl jsem pointu. Tu si nějak vymyslete. .... ještě jsem zapomněl na Alice Glass z Crystal Castles, ale té se spíš bojím, když zpívá.
nebrat vážně

Žádné komentáře: