sobota 5. června 2010

Součást stáda

Podle wikipedie má Brno 404203 obyvatel. Včera se jich 170 000 slezlo v centru Brna aby koukali na ohňostroje. Není na tom nic špatnýho, to je můj problém, že se mě nelíbí. Ale chce se mě zvracet z toho způsobu jakým se na něj kouká. Všude po městě se prodává chlast, každej drží v ruce aspoň jednu flašku a v druhé drží energydrink, aby náhodou neusnul nebo byl málo odvázanej. Včera jsem se asi tři minuty fakt styděl, že jsem z Brna. Ale pak jsem si koupil twistr menu a spolu s vínem se stal součástí stáda. Dva úhly v jeden den. Nejdřív na stěně jak v ZOO, pak schován ve stádu. Kdybych si měl vybrat, tak sem pro zoo. Na Betonce to totiž tak vypadá. Zábradlí, terénní rozdíl, okolo chodí lidi, koukají, ukazují, vysazují děti na zábradlí, naštěstí nekrmí a uprostřed toho pobíhají, hrají si, lezou, padají a koukají na druhou stranu plotu ... nevím jak to nazvat ty ve výběhu.

Žádné komentáře: