čtvrtek 3. června 2010

RAVE IS KING

Dneska to bude zase o ničem. Psát o něčem je totiž o ničem. Hlavně mě to tu dneska nebaví, tak se tu zabavím. Včera jsem se stal majitelem pěti nových CD od Mobyho. Ano, už mě to poslali. Jen je škoda, že ani jedno není podepsaný a tři jsou "jenom" singly a remixy. Ale už kvůli těm obalům to stojí za to. Hlavně se zase mám čemu smát. Moje první bílý triko! Ještě navíc s dlouhým rukávem. No sláva. Kdy že to jdeme na flédu? Škoda že mě tam asi nepustí. Chtěli po mě občanku, když jsem nebyl ostříhanej, teď se mě ani ptát nebudou. Plán vyšel. A pak že nejde cestovat v čase. Minulej týden jsem byl s tyco-klukama na pivě a zjistil jsem, že mám rád tuhle práci. Už kvůli té pracovní době. Je to občas trošku nepříjemný ty rána, ale pořád lepší než chodit do práce na jedenáctou a být tam do noci. Docela mě taky překvapilo, že sem se ani necítil blbě, že pracuju jako správce ISu. Co si budeme vykládat, je to béčková práce. Ale pokud bude takováhle pořád, tak mě bude bavit. Možná je špatně, že mě to stačí. vypadá to, že nakonec přece jenom pojedeme do Itálie. Včera sem viděl M:I III a jednu chvíli tam na sebe křičí italové na ulici a to je tak super jazyk! Mno ale pokud to dopadne, tak pojedeme na ferraty. Chápejte, musím se pochlubit, protože ty videa (1., 2.) jsou úžasný i když jsou z jinejch míst, než budeme my asi. ... mno tak to bychom měli (o ničem). Dneska mě to počasí nějak dostalo.

Žádné komentáře: