úterý 16. listopadu 2010

ještě jsem je nehodil do žita

Aeroplane Triple JJJ Mix by Aeroplane (Official)
... to aby vám ten den líp utíkal. Nevím jak dlouho zbývá vám, než budete mít volno, ale mě 45 minut. 45 minut a budu mít klid. Po třech týdnech nemusím nic domlouvat, zařizovat, vymýšlet, chystat nebo co já vím co ještě se dá dělat. Minulej týden byl fakt krize. Do středy mě trvalo něž jsem se vzpamatoval ze spolveč a až do pátku jsem stejně nebyl schopnej nic pořádně udělat. Múza nikde, kafe nepomáhalo a nálada pod psa. To sem si fakt říkal, jestli já to mám zapotřebí. Namáčet se pořád do nějakejch sebevražedných akcí. A spolveč rozhodně jedna z nich byla. Všechno bylo k ničemu. Plánovat společenskou večeři - k ničemu. Akce pro 50 skautů - k ničemu. Plánovat to tři týdny předem - k ničemu. Očividně zapůsobil nějaký zákon a všechno ty "k ničemu" se vyrušily. Asi nakonec byla k ničemu jenom ta neděle pak. ... Ale stejně to všechno stálo jenom na Zbrojovce! Už dlouho jsem neviděl tolik vesele se bavících lidí. Tolik ochotnejch lidí, kteří se bez mrknutí oka sami namočili do chystání jídla, výzdoby, pití, do uklízení nebo šíření té nálady. Upřímně se děsím skautů na takových akcích. Ten optimismus. Kamarádství. Pokud je toho moc, tak se to nedá vydržet. ... he. Tím nechci říct, že by tohle na Zbrojovce nebylo. Bylo a Simona z toho byla upřímně unesená. To mě na tom právě potěšilo snad nejvíc. Ne to že byla unesená (to taky), ale že se se všema dalo vydržet. Ale fotky klasicky tančících lidí bych fakt zakázal. ... no a nebo se mě to tak líbilo proto, že jsem strávil celou noc s pěknejma holkama :) ... sakra. Musím vymyslet, co jsem vlastně chtěl napsat. Mám zásadní problém s pointama. ... pointa je, že když jsem šel v úterý na Zbrojovce po schodech, tak mě bylo najednou hrozně hezky ... nebo že ještě pořád můžu být vzhůru do sedmi. Ne to není pointa. (To bude až na školce:) ... Pointa je, že skauti nejsou takový uprděnci. ... co Aeroplane? Tak dlouho jsem na školku vybíral něco k chození po červenýmu koberci, až si Aeroplane vybrali mě. Ani nevím jestli to někdo vnímal a už vůbec ne, jestli se mu to líbilo. Ale o tom to asi mělo být. Zato Dick Brave! Předskakoval mu Arno a myslím, že .... myslím, že je čas vypadnout z práce.

Žádné komentáře: