středa 3. listopadu 2010

je to schovaný pod tím obrázkem ten komix. ... to je hrozný jak to letí ten čas. Posledních 14 dnů jsem v děsným útlumu. Sedím v práci, bolí mě záda z té debilní židle a mám sluchátka na uších. Nebo sluchátko. Dneska zatím víc telefonuju než poslouchám. Ale teď tu už jedu bez telefonátu třetí song od dj Diplo a to je dost pohodička. Až na tu židli teda. Ale šak já si koupím novou a pak se mě aspoň doma bude sedět krásně. ... aspoň to mám na Vánoce jasný. Letos všichni chcou abych jim řekl, co chci na Vánoce. Což by bylo dost v pohodě, kdybych věděl co chci. Co opravdu chci. Po dvou dnech přemýšlení jsem vyplodil škrabku na brambory. Krize!
Co by jste si přáli na Vánoce? Ale jako fakt moc přáli.
Po třetím songu se to celý nějak podělalo a pak dohrálo to album až do konce aniž bych ho poslouchal. Zase! Včera to stejný. Asi mě to není souzeno.

Dneska už to asi definitivně skončí. Frsb. Letos mě to štve víc než jindy. Nějak moc dobře se to letos sešlo a rozehrálo. Dost za to může Hradec. Najednou se na to dá koukat z jiné stránky než jenom jako "zaházení si a vyvětrání se na kraváku". Bude to možná napínavý příští rok. Tím že jsme začínali tak brzo, teda vlastně tím, že končím v práci tak brzo, tak sem měl vždycky moře času. Trvalo to, ale nakonec jsem si vymyslel cestu, která mě na tu hodinku vystačila. Vtipný, že sem chodil schválně takovou cestou abych někoho potkal a nikdy sem nikoho nepotkal. Jak to? ... a dneska si ji už nedám, protože je frsb moc brzo. Nebo že bych utekl z práce dřív? Takže se potkáme někde na cestě ;-)

Žádné komentáře: