úterý 9. listopadu 2010

jak u blbejch tady

Pracuji ve firmě poněkud zvláštní. To je jasný od samého začátku. Teď tomu ale doslova nasadili korunu. Je ale možné, že mám o řešení pracovních poměrů zkreslené představy. ... je to hodinu zpátky co se mnou mluvil šéf, že ještě nemám firemní mejl. A jak že je to možný. Protože pokaždé když jsem se někoho na to zeptal, tak to bral stejně jako úplně nedůležitou věc. Soukromej přece stačí. Docela by mě zajímalo, jestli ví, že ještě ani nemam ten novej platovej výměr. A prý jestli jsem vůbec prošel nějakým vstupním proškolením. A co víc. Jak prý v té práci bývám. Jestli mám plnej pracovním poměr :-D ... dobrý skóre po takové době. Tak ale co. Je v tom bordel, tak ať si. V čem není. Víte na co chtěl ten mejl? Jinej borec mě potřeboval poslat info, že do konce roku musím vybrat 10 dnů dovolené. Dost v pohodě. Jo a jen tak mimochodem, v dubnu tady končíte, ale to není to důležitý. Hlavně ty dovolený vybrat! A domluvte se do zítra, ok? To je jedno, že tam nejste všichni a že dohromady musíte vyčerpat 42 dnů za 35 a pořád tady musí někdo být ... Nasrat na takovej přístup. V říjnu jedu pryč, takže do dubna mě tu neudržíš bejby* ... skoro na rok přesně, kdy sme se to dověděli v Tycu. Tenkrát jsem myslel, že to byl debilní přístup. Teď mě přijde docela v pohodě. Jen teď aby to nezměnili. Už se na to totiž těším.

Žádné komentáře: