středa 24. listopadu 2010

den v plouživé náladě

Koho by vzrušilo, že Robbie Williams zase zpívá s Take That. Někoho kdo je zná možná jo. Já je neznám. Schválně co je nejposlouchanější na You tube a LastFm ... Rule the world a Patience. Chm. Tak to jsou zrovna děsný slaďáky. K těm jsem se ještě nepropracoval. ... Teď jsem teprve u SOS.
U The Flood jsem přestal pracovat a u SOS mě přeběhl mráz po zádech. ... Jasný. Je to děsnej popík. Právě. Kdo teď zpívá pořádnej pop. ... navíc mám očividně podivnej vkus. Ale jenom trochu. Čekal jsem že těsně před Take that bude ... nevím. Iggy pop třeba. Ale jsou tam Basement Jaxx (Jak to že mě nikdo neřekl, že loni(!) vydali další album?!). Až potom tam jsou Genesis a The Doors. Tyjo u těch jsem se v pondělí krásně prospal. Budit se u The End? To člověka rozhodně nevzpruží, ale potěší. ... dobře ty pomalý písničky jsou pořád takhle na poslouchání stejně těžko snesitelný. Je to doják až běda. Ale na silvestra se musí aji ploužit a brečet, žeano. A proto?! ..... ... musím dneska už konečně začít poslouchat něco normálního.

a ještě ten přebal! krásný.

Žádné komentáře: