pondělí 1. listopadu 2010

Podzimní prázdniny

Už jsem ani nedoufal. Po miliónech let jsem měl opět podzimní prázdniny. A protože jsem si je zasloužil, tak jsem ani nemusel nikde dělat program, vařit, hrát hry nebo tak. Jen jsem se nechal překvapovat. Děly se jen neobyčejně obyčejný věci. ....... tak ne. dneska to nepůjde. Ale byli sme na výletě a ušli děsně moc kilometrů. Taky jsem si .... tak fakt ne. Dneska mě to nebaví. Ale nesedejte si v řečkovicích na schody, akorát to motá hlavy. .... raději si poslechněte Lykke Li.

Teď vydala novej singl Get Some a za tohle bych vyměnil všechny naše popový zpěváky. Škoda že u nás se do novin dostane Hložek se zprávou, že natočí vánoční verzi Holky z naší školky. ... Jo a ještě si přečtěte tohle, protože to je nejvtipnější článek o elektronické hudbě, který jsem kdy četl. ... nebo si raději poslechněte ještě jednu od Lykke Li. Já nevím. Švédská hudba poslední dobou nějak letí (u mě) a docela mě ten jejich popík vyhovuje. ... leží mě vedle postele úplně přečtená Dívka, která kopla do vosího hnízda. Už tam leží týden a pořád se jí bojím schovat. Nebudu říkat, že je to snad nejlepší knížka, kterou jsem kdy četl, protože sem toho moc nepřečetl. Bohužel. Nikdy jsem ale nespolykal tolik stránek s takovou chutí. Skoro jsem se do Lisabeth zamiloval. ....nebo tak nějak. Už dneska nevím. Přesun do podzimu jsem překonal, ale přesun na zimní čas překonal mě.

Žádné komentáře: